Medewerker archieven (M/V/X)
Omwille van de leesbaarheid wordt in deze functiebeschrijving de mannelijke vorm gebruikt om bepaalde rollen te beschrijven. Termen zoals bijvoorbeeld « medewerker », « chef » of « gebruiker », hebben zowel betrekking op vrouwen als op mannen.
Identificatie van de functie
Functiecode : CO003 Niveau: D Functiefamilie : Productbewerkers Beroepscategorie : 02. Communicatie en Informatie (CO) Doel van de functieGegevens invoeren en de dossiers optimaal ordenen teneindevoor de toegang tot informatie en documenten te zorgen voor de diensten van de instelling en het latere gebruik ervan te vergemakkelijken
ResultaatgebiedenAlsdocumentatiebeheerder
teneinde
Voorbeelden van taken
Als gegevensinvoerder
teneinde
Voorbeelden van taken
Als contactpersoon voor de archieven
teneinde
Voorbeelden van taken
Netwerkelementen - VAN wie krijgt de functie informatie?
Netwerkelementen - AAN wie geeft de functie informatie?
PositioneringDe functie krijgt leiding vanDe administratief assistent verantwoordelijk voor de dienst De dienst wordt geleid door een personeelslid van niveau C in directe staf van de adviseur-generaal (ISA021). Als dit personeelslid afwezig is het het oudste personeelslid dat hem vervangt (niveau D).
De functie leidt : 0 medewerkers van
AutonomieDe functie kan autonoom beslissen over
De functie moet autorisatie vragen voor
ImpactTotaal werkbudget entiteit/
Eigen werkbudget/
Andere kwantitatieve gegevens1. /
Technische expertiseTechnisch competentieprofielOm het technisch competentieprofiel op te maken, staan het rooster technische expertise of de applicatie Crescendo tot uw beschikking.
InnovatieAan welke richtlijnen, instructies en wetgeving is de functie gebonden
Welke vernieuwingen
Gebaseerd op welk referentiekader
GedragscompetentieprofielOm het generiek competentieprofiel te bepalen, staan het rooster gedragscompetentieprofielen of de applicatie Crescendo tot uw beschikking.
|